Alla inlägg under februari 2009

Av Zelda - 21 februari 2009 17:02

Jag har kommit på mig själv med att jag gillar att "skjuta" med låtsas pistoler. Och vara värsta massmördaren >:D .

Så den här katten liknar nog mig . 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Av Zelda - 20 februari 2009 21:37

Har sutit och sosat framför Let's dance. Fast vem gör inte det? .

Aja, vi åt thay idag, jippie enligt mig. Fast sportlovet börjar ta slut, bara helgen kvar :( .

Av Zelda - 20 februari 2009 17:34

Kort samanfantning: åkt spark, spelat Playstation, snöbolls krig och datan.

  

Av Zelda - 20 februari 2009 08:55

 Kanske inte på sång eller film(aldrig testat det XD ) MEN... På ridning!. Har inte ridit på läääänge och igårr red jag. Det var en sådan härlig känsla och dessutom fick jag rida på favohästen Mysan. Traven gick fint, jag fick igång "rytmen" . Sedan skulle vi gå rakt över ridbanan och sådant. Men det var iaf grymt kul :D

Av Zelda - 17 februari 2009 08:10

Jag har funderat lite, inte funderat på vad som kommer hända eller sådant. Utan funderat på mig själv(nu lät jag kooonstig). Vem är jag igenkligen?, en mupp det är jag såklart men mer?.. Jag är lojal men lite halv crazy i vissa tillfälen. Jag kan också vara rätt negativ ibland(och för den delen muttra också :D) Men VEM är JAG igänkligen?. En människa såklart men vilken slags människa?. Och föresten funderar jag på att ändra designen på bloggen...



Aja hare'gött!

Av Zelda - 17 februari 2009 08:03

Det var inte så värst pirrigt på Barda provspelningen. Det var kul att jag möte en kompis, som också hade kommit vidare :D . Nu har dem börjat salta väggarna, inte så kul...(man får inte lika bra fart på sparken). Imorse läse jag ut gldkompassen, och så ska en kompis komma hem till oss i dag :D

Av Zelda - 16 februari 2009 09:22

Godmorgon alla där ute(eller ine för den delen). I dag ska jag provspela för Barda. Det ska bli kul ^^. Men jag är inte nervös en, ganska konstigt för jag brukar vara det. Aja, det är kul att ha sportlov nu, entligen!. Och snö finns det också... Och spark...



/Zelda

Av Zelda - 15 februari 2009 08:44

Så har man stigit upp då. Jag är ganska trött, vilket inte händer så ofta på morgonkvistarna. Det är lugnt och skönt här på landet, inte som i staden direkt. Igårr åkte jag och lill-syrran spark. Jätte kul :D


Presentation

Omröstning

Vad skulle du valt att ha på dig av dessa:
 80 tal
 Ballet dräkt.
 Stora solglasögon , stor handväska och glittriga saker.
 Svarta kläder, från topp till tå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards